Laat SmartKiosk uw vraag weten.

    Contact formulier SmartKiosk

    De klantenservice van SmartKiosk staat de klant graag te woord, wij zijn aardig flexibel. Zit u met twijfels of heeft u simpel weg gewoon een vraag over de product die u besteld? Voor al uw specifieke vragen over de producten die wij verkopen kunt u simpelweg contact opnemen via dit contact formulier. Vindt u mailen niks? Neem dan eenvoudig telefonisch contact met ons op.

    Contact Informatie SmartKiosk

    Klantenservice: 0320 - 32 00 66
    Email: [email protected]

    Kvk 85457191
    Btw NL863629453B01
    Iban NL14INGB0007484482

    Bereikbaarheid 10:00 t/m 04:00 *varieert per dag

    Adres: Poststraat 13, 8232VN, Lelystad

    Heeft u vragen of staat uw product niet in het assortiment van SmartKiosk omdat u een speciaal verzoek heeft? 
    Stuur ons dan gerust een verzoek via dit contact formulier, indien uw bericht tussen 10:00 & 04:00 is verstuurd. Ontvangt u meestal binnen 30 minuten antwoord.

    Mogelijk Gestelde Vragen

    Hieronder zou u de standaard vragen kunnen vinden die u mogelijk zou kunnen hebben, indien uw antwoord hier niet tussen staat. Kunt u er altijd voor kiezen om telefonisch contact optenemen met de klantenservice van SmartKiosk.

    klantenservice Informatie

    Op welke specifieke tijden kan er een bestelling geplaatst worden?

    SmartKiosk klantenservice is beschikbaar op bijzondere tijdstippen zowel via de Website, Mail & Telefonisch kunt u terecht voor een bestelling op de onderstaande tijdstippen

    Maandag: 15:00 t/m 00:00
    Dinsdag: 15:00 t/m 00:00
    Woensdag: 15:00 t/m 00:00
    Donderdag: 15:00 t/m 02:00
    Vrijdag: 15:00 t/m 04:00
    Zaterdag: 15:00 t/m 04:00
    Zondag: 15:00 t/m 02:00

    *Bestellingen via de website buiten de bezorgtijden worden automatisch geweigerd bij het afrekenen. Tenzij de klant ervoor kiest om de producten later op de dag in ontvangst te nemen.

    Hoe werkt de bezorging eigenlijk?
    1. SmartKiosk BezorgGebied Heel Flevoland!

    Indien er een bestelling is geplaatst via de website krijgen 1 van de medewerkers bij Smartkiosk automatisch een melding op hun telefoon.
    Uw bestelling zal dan vrijwel direct klaar gemaakt worden, dit sinds er altijd iemand aanwezig is op locatie Smartkiosk Poststraat 15. Daarbij kunnen wij garanderen dat de bestelling altijd geleverd zal worden in een tijdsbestek van maar liefst 30 minuten!

    *U kunt enkel een betaalmethode selecteren als uw Postcode in het bezorg gebied valt van Smartkiosk en dat is enkel door heel Flevoland.
    **Betekent het dat u uw postcode niet kunt gebruiken? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

    Welke Betaalmethodes zijn er beschikbaar?

    Bij SmartKiosk kunt u op verschillende manieren veilig uw bestelling betalen. De betaalprovider online is Mollie en die bied de volgende mogelijkheden aan in een vertrouwde omgeving.

    Ideal
    Directe Bankoverschrijving
    Sofort Banking
    Paypal
    Visa
    Klarna - Afterpay*
    Bancontact
    Betalen bij Afhaal/Levering - Zowel Contant als Pinnen is mogelijk.*

    *Pinnen bij levering gebeurt in een beveiligde omgeving, het betaal apparaat hiervoor heet Sepay

    Wat verstaat SmartKiosk onder Legitimatie

    Een geldig rijbewijs, een paspoort of Identiteit Bewijs.

    Kan ik een klacht indienen?

    Als u een klacht heeft over een situaite, kunt u het ons laten weten via het telefoon nummer: 0320 - 32 00 66 of via de mail: [email protected]

    Wij zullen uw klacht discreet behandelen en u hoort zo spoedig mogelijk reactie van ons.

    Order Informatie

    Wat zijn de bezorgkosten en is er een minimale bestelbedrag?

    Wij bezorgen vanaf een minimaal bestelbedrag van 20,00 euro.
    De vaste bezorgkosten binnen Lelystad zijn 3,00 euro
    buiten Lelystad bedraagt dit 5,00 euro

    Kan ik de bestelling ook afhalen na 22:00?

    Ja indien u een bestelling heeft geplaatst na 22:00, dan is het mogelijk om uw bestelling aftehalen. Indien u de verzendoptie "afhaling" heeft geselecteerd. Zal een medewerker van SmartKiosk spoedig contact met u opnemen waar u precies uw bestelling zou kunnen ophalen.

    Telefonisch zijn wij altijd bereikbaar op 0320 - 32 00 66

    Kan ik ook Telefonisch een bestelling plaatsen?

    Ja, u kunt ook telefonisch bestellen. Maar onze voorkeur gaat uit dat u dit via de website doet, sinds de voorraad van onze producten is gesynchroniseerd met onze kassa betekent het dat u rechtstreeks kunt zien of dit product er is of niet.
    Indien u liever telefonisch een bestelling wenst te plaatsen, vragen wij u alvast een bestel lijstje te maken zodat u dit gemakkelijk via de telefoon door kunt geven.

    Identificatieplicht

    Wij zijn verplicht bij het verkopen van nicotine houdende producten of alcohol om u legitimatie te controleren als u onder de 25 jaar lijkt.
    Zorg ervoor dat u altijd een geldige ID paspoort of een rijbewijs bij u heeft.
    Anders mag de bezorger de bezorging weigeren.

    *Indien er online is betaald via Molliee, zal er bij weigering van de bestelling het betaalde hoeveelheid automatisch worden gestort op het rekeningnummer waarmee is betaald.